once a time ,

Saturday, February 26, 2011

| | |
assalamualaikum , bertemu kembali after 3 minggu aku tak update blog tersayaang kann .. haa , ade yg rindu tak nk bace post aku nie ?? apee ? takde ?? sedihnye , sobsobsob :'( .. haha , main main je ,okehh , kite mulekan entry kite dengan ... salam ukhwah :)




today was a fairytale , haha , mcm lagu taylor swift pulak , waoo ! banyak cerite nie nak story , tolong bertenang ye , jgn gelojoh lagi gopoh ye , :) relax , ..


okehh , for this week , mcm2 dugaan telah berlaku dan terjadi , untuk hari isnin & selase , ade ujian !! takut makk ~~ hehe , alhamdulillah , semuanye berjalan dengan lancar , ade jugak yg aku skip jawapan :) abaikan laa :)cube try test , korang bygkan , 1 hari , aku ade 6 paper nk jwb , memg kalut laa , da laa, each paper only have 1 hours ! grr ~ tensiaon nyahh ~ btw , bende dah berlalu , tak payah la sebok2 kau nk tanye ape result aku kann :) aku tahu tuh !


okehh , untuk hari rabu dan seterusnya , everyday aku ade training bola baling :) huhh , penat weyh , lutut nie ase nk tecabut sudahh , selection minggu depan , doa2 kan okehh , dah laa last year aku tak dapat g negeri sbb gagal kat selection at smk agama pedas :'( uwaaaa ~~
minggu lepas n minggu nie memg ketare laa busyy ehh ! memg siott je dok hostel , mase nk rest sekarang pun da kurang ! ingat , nak spm jugak , doakan aku , doakan aku :)) 


jumaat , ade mesyuarat PIBG sekolah , sambutan agak memuaskan , masing2 nak balik cepat je kann , yelaa, kalau mak and apak kau orang tak datang , kauorang kene balik pukul 2 ptg ! mahu ??
tak de sape nak der , nasib baik laa mak aku dtg , dapat laa balik pukul 12.30 :) yuhhuu !! tinggal laa kau ,


actly , ade jugak masalah lain , seringkali gaduh dengan nadrah , ape pasal tah ? aku nie ganas kau tauk ! , bile tengok perwatakan kau , memg nmpk brutal , tp dlm hati , ade taman bai !! lemahh betul aku , aku syg jugak dekat dia , dengar sini ye , nadrah , jgn laa jelous sngt , okehh ? just cool , haha :)
tak payah nak tasink tasink dengan aku , rimas ouh gaduh2 nie , BOSAN ! tapi sekarang , da oke kembali :) hope stay laa :) 


ehem ehem , rindu jugak family , dekat alia ,dekat nazren , haa , hambek kau , aku tau name kau sudah ! as a frenz only ! jgn nk fikir yg teruk2 ye ! aku pijak2 kepale kau nanti ! hee :\ the best thing forever lols :)huhh , ape lagi yg nak d storyy ehh ? ohh ye , aku ade kerje nie, nk edit blog aimi dan jugak wan :)
nanti kau orang tengok okehh ,


okehh , samapi disini je laa, penat dah aku becerabehh ! kau bace je , :) thnx for reading , and see ur next setime :) saranghae <3



>previous next >home