lagi , lagi && lagi

Saturday, January 15, 2011

| | |
assalamualaikum w.b.t :D
*jwb ehh ngeng ngeng sume*nyiahahha ,
haha , ade org tanye kat aku , tak update blog ?
aku jawab , tak !! 
tuka lagu jehh :)
hehe , agak kalau dea terperasan entry nie , kembang tak sel sel otak dea ??
bhahahhaha , mesti punye laa kann :)
sape tak bngge kalau dirinye d bangge kann , kann ?

haha , korang mesti pelik enn ,
kejap kejap , aku update blog , hee ,
almaklumlahh , budak hostel kann , bukan nye dapat update selalu ,
aku tak mcm kau ,,
kau kann dah habes sekolahh ,
aku otw nak habess .
bangge doe ~~

okengg , maaf laa pade budak nie ..
aku tidak bisa menerimamu  mnjdi adik kodok aku lhaa ,
bukann ape, kat umahh nie , ade ag 4 org adik kau tawh ,
tu pon tak telayan ,
nie pulak nk accept kamu jd adik kodok aku :)
harap tak terase di hati :)
hehe , kenapakah akhir akhir nie ayat aku jd skema haa weyh?
kau jawab sikedd, tumbenn ~~
haha ,, dah dah .. besok nak balik ostel .
sekejap je cuti ,
sob,sob :'(




>previous next >home