sekolahh + orentasi form 4 :)

Thursday, January 13, 2011

| | |
yuhhu , assalamualaikum kawankawan :) haha , aku da balik okehh minggu nie :) negeri sembilan cuti .. :) kau ? haha , pergi sekolahh ye besokk , jgn ponteng :) tak baik yeeh anak anak :) okehh , disebab kan da lame tak hupdate blog senget nie kan :) haa , hambek kau , aku nak citer banyakbanyak :) aku nk muntah enn sume huruphurup kat keyboard nie :) okengg , done for the mukadimah :)


first day , aku menjejakk kan kaki ku di sekolah :) haha , gumbira ado , sodeh ponn ado :) biase lahh kann :) untung lhaa dapek dok hostel :) dari kauu ? mesty tak pernah kann ? cupp :) jgn marahh okehh :) dok tenga skolahh nie kann :) tetibe je datang pulak hari rabu :) yehh , tu dia , budak form 4 dtg mendaftar kan diri di smv dato' undang hj mohamad sharif :)) bangee tak , bangge tak ??


yeahh , bermula dari jam 8 in the morning tauh :) smpi laa tongah hari daftar :) pastu , start sore .. orentasi form 4 bermule :) sminggu bhai :) aduhh , susah gile nak hndle bebudak nie :) bising sane , bising sini :) takpe takpe ,, saba je laa :) dah tugas kau kan zack :) emm , sminggu laa aku tak blaja laa kann :) homework mggunung :) hehe .. tp , dah tinggal sikit dahh :) sbb aku da buat :)


hari first & second , not bad laa orentasi , biase laa, nyanyi2 .. then buat aktiviti yg ade dlm jadual :) kengkadang best jugak nengok dorang :) lawak ,, ikutt je kann :) bagus2 , korang kene ikut cakap akak2 nie :) baru laa best stay kat hostel :) ade jugak , yg tnye , best ke dok ostel , den koba best lhaa :) kalau tak best , dah lamo den berambuihh dahh dari ostel tu :))


hari hari yg ade dengan dorg nie memg banyak hilang saba laa , aku jd fasi kau tawh tak ! dengan sore takde , degn slseme thp kritikal :) hehe , tipu tipu , sore takde tu betul keh ? den dapek lakk group yg budak ehh malu2 blake :) haha , dorang nak aku jd hulk gak ehh , kene marah baru jalan :) hehe , bajett je okehh , tu just time orented only :) cube laa kau tanye bebudak nie , after abeh orented aku cmne? baik kann kann ?? cehh ..


btw , nie pengalaman kudd :) 18/1 nie , masuk ag budak form 4 for intake yg kedua :) ya allah , ramai lakk tuh :) stuck otak aku :)) wahh , betambah kecohh laa blok form 4 :) susah lhaa aku nk mndi nnt kann :) hehe ,, boleh lg mandi :)) 


hahaha , ah laa, nant aku masuk entry baru tawh :) korang tunggu je :)



>previous next >home