cemburu sangat ..

Friday, December 17, 2010

| | |
assalamualaikum , hai you alls :) emm , today , ika ase jelous sangat sangat ngan litle girl sorg nie . amalyna shofi . sumpah ika cakap , ika suke tengok blog dea , always dapat bawards tawh :) even blog dia simple , tp banyak gile story .. ayat ayat dia best .. sorg lagi yg ika jelous bile tngok blog dea kann .. nie haa .. alia wanda .. 


ehh , korang tengok tawh both of them punye blog .. aku da penat nak mintak tolong kat ini orang .. kekadang sian gak weyh , asekk nak tolong aku je kan ?? dorang nie , pangkat adek adek aku haa .. *malu nie tawh* adek adek lagi hebad berblog && mengedit blog :)


huuh ! bilakah aku dapat mewarisi kepakaran otak otak mereka ?? dapat sikit dari cerebrum ke , ceremblum ke , jadi aa . kudd aa jadi bijak cam dorang kan .. baru laa best :) wahhha .. ehh , mane nak cari software software editing hahh ? aku cakap ko aa kan , memang kebadigol laa tenet skang nie , aku nak donlod photoshop punn susah .. haiiyakk ..


haha ,, ika nak singgah jap belog belog  hamba allah nie ! bijak nauzubillah :) 


                                                       bye bye you ~ 
>previous next >home