little barney ..

Tuesday, December 21, 2010

| | |
hehe , assalamualaikum .. hai readers :) haa , mesti korang busy kan layan pesebukk korang ngan blog korang !! yeahh , aku tawh tu (!!) emm , ika tatwh function hupdate belog hari nie (!) haa, tu name nye bengong .. seperti yg dijangkakan , lagi 12 hari je , kite kite dan kite nak start sekolah balik :) aku cakap kau kan weyh , tahun depan spm doe (!!) mummyy :) * wish me luck yawhh* taknak punn takpe , tp nak laa .. (heyhh , ape aa yg aku carutt nie) nyiahhha , ketawa setan jap .. ehh korang .. kenal tak si copycat kak irine yg fofuler pluspus meletuppps tuh ? kau tawhh , haa , da start mulut joyah aku nie .. kau tawh weyh , dea copy sume enrty kak irine (!!) memg lakhanat plusplus bangsat aku cakap (!!) wahhha , tambah sebaakul dosa gua nie . kau punye pasal lah kan ?


hehe .. ehh .. bosan doe , smlm ,, nie budak kecik invite aku kat group blogger terhebad :) thnx yawhh adik :)) putry bee (klik untuk tengik dea) ... ehh ehh , terima kasih kepada kepada yang folow blog ikha :) tnx a lot .. 
hehe ,, aku da tatawh nak tulis ape doe ! buntu buntu .. emm , sesape yang nak share share link edit blog , korang tinggal enn kat shoutmix  taw weyh :) mklum lahh , blog aku tak secanggih blog korang kann :)
aku sedar tuh :)) here , new frenz yg aku dpt after join blogger terhebad :)




for those yg takde , sorry .. banyak sangat kudd , mampuih laa nak list sume :) hehe .. enough for entry today .. callu :)) 
>previous next >home