versi versa adik yaya :)

Saturday, December 4, 2010

| | |
yaa , assalamualaikum geng geng kuali di sanee :) *nyiahhaha .. emm, seperti biase laa .. kalu daa aku nak *hupdate* blog nie ,, mesty ade story lorry yang agak laa best nyehh ! menyampah mak :)) okeh ! jagan merapu rapu overdos sangat :) aku nak citer about adek aku laa .. si UMMI SARBIAH  nie ? name komersial dea , YAYA a.k.a KAKAK :) haa , aku nie ,, dea panggil KAKAK BEBY ! sumpah geli weyh ,, geram nie .. jgn laa sampai kebesaa dea pnggil aku ngan pnggilan tuh :) yawwkss :) 
hokeh hokeh ,, saksikan lahh sketsa UMMI YAYA <3
 


 haa , kau lihat nie :) mulut dea .. nak kasii ikat gak ehh !


haa , lihat lihat .. comey kan dea .. tengok laa .. mane tak tumpahnye airmuke mama kalo bukan ke anak ehh :) *kitorang laa* takkan kau kudd :)


(nyiahahhahaa) :) kau tengok ,? kau ade ke gigi yang tersusun rapi mcm gigi buaye nie ? ade kehh? takde kann :)) *jelousjelous*


yes , dea agak laa (katek) -___- .. HAHA , btw .. dea sangat cantik lagi manis macam mak aku && kakak dea nie laa .. yang hupdate blog nie :) buat tataw pulakk !


jengjengjeng ^bcground music nie^ :) lawa nyeee :) yummy2 :) kat MCD acctually :)


peace kambengg :) 


ngehehehehe ,,dea nie .. minom susu jea banyakk .. tapi gigi tak tumbuh2 :) nak cakap pun sangkut sangkut c(:
jangan terpedaye dengan gigi dea yang tadi okeh . tu mase gigi dea penuhh .. sekarang .. gigi atas sume rongak :)


yeahh, this is ummiGAGA :) nyiahahha .. kegedikan sudahh terserlah :)) fucoohhh :)) sape boleh tiru gaya saye haa ???


merenung sambil menunggu makanan datang :) kahkahkah :)) haa, *yg kaburkabur tuu , aku lee*




 
okehokeh ,, adek aku ponn da mls nak storyy lorry manyak manyak :)) yaa, tulaa , serba serbi pasai adik aku :)

haa, hambekk kau, ummi bagi kiss ..
muahh , muahh , muahh :*


enough for today .
-sayonara-



>previous next >home